Mocht er onverhoopt iets misgaan….

Curabitur hecht veel waarde aan de tevredenheid van haar cliënten. Mocht u onverhoopt niet
tevreden zijn, dan kunt u uw klacht kenbaar maken. Curabitur neemt uw klacht serieus en streeft ernaar om deze op een zorgvuldige en gezamenlijke manier op te lossen.


U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar j.mayer@curabitur.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht. Komen we er gezamenlijk niet uit? Dan zal Curabitur deze doorspelen naar de clientvertrouwenspersoon mevr K.van Hoof. Zij zal uw klacht zorgvuldig onderzoeken. Dit kan enige tijd in beslag nemen, afhankelijk van de complexiteit van de klacht.


Indien u niet tevreden bent met de oplossing die de clientvertrouwenspersoon biedt, kunt u zich nog wenden tot de preventie en klachtenopvang van www.erisietsmisgegaan.nl. Hier kunt u uw klacht digitaal indienen. Een kanttekening hierbij is dat het niet mogelijk is een klacht in te dienen als u hetzelfde probleem al via andere kanalen ten beslissing heeft voorgelegd. Te denken valt hierbij aan b.v de gemeente, de nationale ombudsman of middels juridische wegen.

Wij danken u voor uw feedback en de kans om de dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Jenifer Mayer
Curabitur

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *